Subject: 12381P Paavli sideühendus
From: "Maris Iila" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 10:32:17 +0300

Tere,

Oleme koostamas Eesti Maaülikooli tellimusel sidevõrkude projekti nr 12381P
" Paavli sideühendus". Saadame Teile kui võimalikule huvitatud osapoolele
antud projekti tutvumiseks.

 

Projektlahendusel teostatakse ehitustööd koos Elektrilevi OÜ poolse
tellimustööna, mis on hetkel kooskõlastusel Transpordiametis, menetlejaks
Gunnar Mägi.

(Ehitustööde teostamisel arvestatakse Elektrilevi OÜ poolset tellimustööd,
ehitustööde teostaja Enersense Aktsiaselts töö nimetus Paavli mü liitumise
tööprojekt nr LC1530.(

 

Meeldivale koostööle lootma jäädes,

 

Lugupidamisega,

Maris Iila

Noorem projekteerija

Tel +372 5692 7444

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee